fredag 2 april 2010

April, april

Jag tycker om april-skämt men det ska vara BRA skämt. I går gick jag på ett riktigt bra aprilskämt som vår lokaltidning VK hade. Har klippt detta ur artikeln:

"Blev pappa till fyra efter galen kväll.
Fyra frågor till Andreas Utterhall, du är med på fyra BB-bilder i VK samtidigt. Hur kan det här komma sig?
- Ja, det är ju mina barn så det är klart jag ska vara med. Men jag förstår vad du undrar. Ska jag vara ärlig så var det en helt galen helg som det hände, det var min svensexa faktiskt. Sen blev det ju inget bröllop, av förklarliga skäl... Det är lite jobbigt att prata om. Samtidigt förstår jag att folk undrar så för barnens skull är det bästa väl att vara öppen med allt."  Här kan du läsa hela artikeln

Man kan även rösta på vilket aprilskämt i Sverige som man tycker var bäst i år, rösta här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar